Сторінки

суботу, 16 листопада 2013 р.

Сергій Чекін: «Учень – той, хто «Для в собі»


14 листопада 2013 року Студентська рада факультету журналістики провела своє засідання у незвичайному форматі  - ігровому тренінгу «Мисленнєвий театр». Його для присутніх провів психолог, режисер ігрового моделювання розвитку самоорганізації людини Сергій Чекін. Основними темами розмови була різниця між комунікацією та спілкуванням, а також визначення поняття «учень».





Гість розпочав заняття з переліку сходинок людської особистості, що приводять до найвищої стадії розвитку людини – її одухотворення. Серед них – це почуття, розум, спілкування, комунікація, взаємодія у суспільстві та інші. Підготував Сергій Олександрович для присутніх й ігри. Перша з них полягала у тому, що учасники, не домовляючись між собою, повинні були показати однакові знаки руками, спочатку інтуїтивно, а згодом – мисленнєво. Це завдання пояснює готовність людини у будь-який момент життя контролювати ситуацію, надіятися на розум, мислення і відчуття. В іншій грі частина учасників, яких поділили на групи, мала показати невеличкі сценки, щоб присутні відгадали, хто з акторів учень, а хто вчитель, інша частина – висловити припущення, якими рисами має володіти той, хто хоче здобути знання. 

За словами присутніх, учень – це той, хто, перш за все, має бажання пізнати незвідане, шукає джерела потрібної інформації, сприймає її, аналізує, практикує та порівнює, в деякій мірі є наївним скептиком та обов'язково росте. Продовжив думку і психолог, вказавши, що істинний здобувач знань – це ще й той, хто, зустрівшись із перешкодою, ніколи її не переступить, а намагатиметься розв'язати. «Учень – це той, хто якісно змінює себе, він спрямований на розвиток, - вважає Сергій Чекін , - це вид пізнання «для в собі», що передбачає підйом на сходинку вище на фоні інших».  

Щодо  різниці між комунікацією та спілкуванням, Сергій Олександрович висловив думку, що спілкування – це певна домовленість, у якій співрозмовники діляться своїми думками, тоді як комунікація – значно складніший мисленнєвий процес, результатом якого нерідко є дискусія. 

Наприкінці тренінгу психолог побажав присутнім бути справжніми учнями та не боятися життєвих перешкод.

Юлія Девда 
Фото Софії Лазуркевич

Немає коментарів:

Дописати коментар